Informações gerais
Nome a incorporar ao logotipo
The World Travel Directory
Slogan a incorporar ao logotipo
Descrição da empresa e do público-alvo
It's a Travel Directory (listing) of ALL Travel Suppliers/companies and their Sales Reps - for all destinations/countries of the World PLUS a listing within that Travel Supplier listing of who their Sales Reps are and their contact info.
The initial audience are American Travel Advisors (85% women average age 45 years and 15% men avg. age 50 ) and American Travel Supplier Sales Reps (55% men avg. age 40 yrs. and 45% women avg. age 40) AND eventually the American Traveling Consumers of the World.
Setor
Viagens e hotéis
Estilo visual
Cores para explorar



Outras solicitações de cor
a Bora Bora type blue green ocean color and for the font color: a dark navy with a little dark green for the font color (like the bottom far right color squares of both the blue and the green color charts that I checked above in the brief) in an Aparajita font for: The World Travel Directory
Atributos de estilo
Inspiração de design
Informações do conteúdo
Informações do cartão de visita
A foldable business card with 4 spots of available info. On the front -- which will turn like a page of a book to the left -- just the logo encompassing most of the space with room for changeable tag lines below it.
Behind the front (page) after opening like a book -- to the 2nd page - room for a QR code of our website, written website and social media logos/links and or with room for a line of verbiage at the top and bottom. Third page: verbiage of key points of who we are and what we offer etc.
The 4th or back page of the card will have all the contact info: Name, title, phone and email address.
Referências
Banco de imagens
O cliente permitiu o uso de banco de imagem para este concurso.
Bancos de imagens são arquivos de fotos e vetores licenciados. Inclua o termo de responsabilidade para uso de banco de imagens ao enviar os designs para que os clientes possam pagar pelas licenças.
Anexos
Outras notas
Arquivos do concurso
1 x Logotipo
Vencedor deste concurso
1 x Cartão de visita
Arquivos finais
Se você usar fontes pagas, confirme com o cliente se ele está de acordo com isso. Por razões de licenciamento, recomendamos que forneça ao seu cliente as informações sobre como adquirir a fonte utilizada, ao invés de enviar os arquivos da fonte.
Os textos nos logotipos devem ser convertidos em contornos (outline).
How it pops out at you so clearly readable - not the dark colors necessarily